Handgemaakt Door Delfa Jewellery!

Delivery Truck

  Gratis Verzending     

  Winter Sale is LIVE

Verzending

Verzending

Welkom bij Delfa Jewellery!

Wij zijn u zeer dankbaar voor uw interesse in winkelen in onze online winkel. Hieronder vindt u de lijst van onze verzendingsvoorwaarden, die u antwoorden zullen geven op uw vragen over de verzending: 

VERWERKINGSTIJD ZENDING

Alle bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen verwerkt, afhankelijk van de vraag naar het (de) bestelde product(en). Houdt u er rekening mee dat er geen verzending is in het weekend en op feestdagen.

Bovendien kan de verzending enkele dagen vertraging oplopen bij grote bestelhoeveelheden. Als er echter vertragingen zijn, zullen wij u per e-mail op de hoogte brengen. Wij verzoeken u ons voldoende tijd te geven om onze verplichtingen in deze zaak na te komen.

LEVERTIJD

De levertijd bedraagt minimaal 5-10 werkdagen (weekenden en feestdagen niet meegerekend). Vertragingen zijn ook te verwachten als gevolg van de pandemie waarmee wij allen wereldwijd worden geconfronteerd. Wij respecteren en volgen de nieuwe protocollen en procedures voor koeriers en luchthavendouane. Soms kunnen er echter vertragingen optreden, vooral tijdens de feestdagen, wat te verwachten is als gevolg van de grote vraag van klanten naar bestellingen.


BEVESTIGING VAN VERZENDING

De bevestiging van de verzending wordt, samen met het (de) traceernummer(s), door de afzender per e-mail verzonden zodra de bestelling in het systeem is verwerkt.

RETOURKOSTEN

Alle artikelen die naar ons magazijn worden teruggestuurd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Gelieve er rekening mee te houden dat u eerst de retourbon dient aan te vragen bij de klantendienst info@jewellery-delfa.net vooraleer u de goederen terugstuurt voor verdere behandeling. Anders is het bedrijf niet verantwoordelijk in geval van verlies of beschadiging tijdens de terugzending.

SCHADE

Delfa Jewellery is verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van producten tijdens verzending. Als de ontvangen bestelling niet in goede staat is, beschadigd of de verpakking gescheurd is, moet u contact opnemen met onze klantenservice info@jewellery-delfa.net en ons een foto van het pakket bezorgen en contact opnemen met het koeriersbedrijf dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw pakket.

Alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen moeten worden bewaard om een claim te kunnen indienen.

OPMERKING: Als gevolg van de toenemende covid gevallen die leidt tot lockdown in bepaalde plaatsen in Europa, kan de levering van de bestelling te verlengen voor enkele dagen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken