Handgemaakt Door Delfa Jewellery!

Delivery Truck

  Gratis Verzending     

  Winter Sale is LIVE

Terugbetaling en Retourbeleid

Terugbetaling en Retourbeleid

RESTITUTIES

Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Indien het artikel wat u wilt retourneren niet-gepersonaliseerd is kunt het retourneren wanneer u dit binnen 30 dagen wilt doen.

Goedgekeurde producten kunnen binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Stuur ons gewoon een e-mail en wij zullen u door het proces loodsen.

Na ontvangst van de retourzending. Het zal zo snel mogelijk worden verwerkt. Als u een bestelling retourneert, betaalt u zelf de retourkosten. Wij zullen u dan het volledige aankoopbedrag terugbetalen. 

Hoeveel bedragen de terugbetalingskosten?

Vanwege het grote aantal artikelen dat wij verwerken, worden er restocking fees in rekening gebracht bij de verwerking van geretourneerde artikelen. Aangezien wij de geretourneerde artikelen niet doorverkopen, brengen wij 20% restockingkosten in rekening voor de verwerking van deze artikelen.

Voor alle artikelen die in aanmerking komen voor terugzending worden 20% opslagkosten in rekening gebracht, die worden afgetrokken van het totale aankoopbedrag. Het enige bedrag dat wordt gecrediteerd in plaats van een volledige terugbetaling is dus 80%. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden op onze website.

Als u een bestelling hebt geplaatst en gratis verzending hebt ontvangen, maar een artikel retourneert en niet langer in aanmerking komt voor gratis verzending, bent u als klant verantwoordelijk voor het betalen van de oorspronkelijke verzend- en restockingkosten.

Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten zijn voor de rekening van de koper.

Ik heb een defect of een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Gelieve contact op te nemen met ons via info@delfa-jewellery.nl. We verzoeken u vriendelijk een aantal foto's en/of video van uw ontvangen product, zodat wij de situatie beter kunnen analyseren.

Zodra ons team de informatie heeft verwerkt, en uw situatie bevestigd is zullen wij een vervanging in gang zetten. Helaas kunnen wij zonder visueel bewijs van defecten of een verkeerd artikel wij geen vervanging in behandeling nemen.