Handgemaakt Door Delfa Jewellery!

Delivery Truck

  Gratis Verzending     

  Winter Sale is LIVE

FAQs

FAQs

Meest gestelde vragen

  • Waar is mijn bestelling?
  • Omdat onze producten gepersonaliseerd worden is de gemiddelde levertijd iets langer dan normaal. Je bestelling wordt verwerkt binnen 4 tot 7 werkdagen. Zodra je naamketting is gevormd en klaargestoomd, zul je het binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangen. 

  • Hoe kan ik contact opnemen met uw klantenservice?
    Stuur ons een e-mail op  info@delfa-jewellery.nl. Wij zullen altijd proberen om binnen 24 uur te antwoorden. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden als u een vraag heeft over uw bestelling!

  • Ik wil mijn product(en) terugsturen. Hoe werkt dit?
  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Indien het artikel wat u wilt retourneren niet-gepersonaliseerd is kunt het retourneren wanneer u dit binnen 30 dagen wilt doen.

    Goedgekeurde producten kunnen binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Stuur ons gewoon een e-mail en wij zullen u door het proces loodsen.

    Na ontvangst van de retourzending. Het zal zo snel mogelijk worden verwerkt. Als u een bestelling retourneert, betaalt u zelf de retourkosten. Wij zullen u dan het volledige aankoopbedrag terugbetalen.

  • Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
  • Verzendkosten voor de bestelling gaan naar onze eigen rekening en zijn GRATIS tenzij anders vermeld tijdens het afrekenen.

  • Welke vervoerders gebruikt u?
  • Wij werken met alle grote transportbedrijven en lokale koeriersdiensten. Tijdens het bestelproces zal u gevraagd worden een leveringswijze te kiezen. 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Annulering is mogelijk binnen 24 uur vanaf de datum van aankoop. Na deze tijd kunt u de bestelling niet meer annuleren, omdat deze al is doorgestuurd naar het verzendteam voor sortering en verwerking. Als u de bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.